marți, 31 mai 2016

De ce o fac?

De ce o fac? E simplu!

O fac pentru ca se roaga prietenii de mine sa o fac.
O fac pentru ca imi si place,ma face sa ma simt libera.
O fac pentru ca ma pot exprima asa cum vreau eu si cand vreau eu prin asta.


Uneori o fac de plictiseala sau...pur si simplu pentru ca asa simt.
Cateodata o fac pentru altii...cica vor o amintire de la mine,de parca maine as muri... .
Ce e genial la asta e ca..poti sa faci ce vrei tu,cum vrei tu,unde vrei tu. Daca vrei sa o faci in parc,o faci in parc,daca vrei sa o faci in bucatarie,acolo o faci. E ceva ce poti face oriunde,doar sa ai putina inspiratie,atat se cere.

Eu de exemplu am facut-o ieri in bucatarie,mi'am imprastiat toate lucrurile si mi'am lasat mintea sa debiteze prostii. O fac mereu,desenez mereu,probabil asta e cel mai mare defect al meu.
Am multe motive pentru care desenez,poate ca nu fac nimic special..dar ma face sa ma simt bine iar asta e cel mai important.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu